ტრენინგის მეოთხე დღე
ძალიან საინტერესო და ინფორმაციით დატვირთული დღე იყო.ვისწავლეთ ბლოგზე სურათების ჩასმა და ფონის დაყენება.
ვისაუბრეთ რისთვის ვიყენებთ შეფასებას, განვიხილეთ შეფასების მეთოდები.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნის და საჭიროებების შეფასების სტრატეგიები გამოვიყენოთ ახსნამდე. წახალისების,თვითრეგულირებადი სწავლისა დათანამშრომლობის უნარის შესაფასებელი სტრატეგიები. პროგრესის მონიტორინგის სტრატეგიებში გამოვიყენებთ არაფორმალურ დაკვირვებას ან დღიურს. სტრატეგიები გეგმის შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისთვის გამოვიყენებთ წერილობით ჟურნალებს. გეგმისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიებში-პროდუქტს.
ძალიან საინტერესო და ინფორმაციით დატვირთული დღე იყო.ვისწავლეთ ბლოგზე სურათების ჩასმა და ფონის დაყენება.
ვისაუბრეთ რისთვის ვიყენებთ შეფასებას, განვიხილეთ შეფასების მეთოდები.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნის და საჭიროებების შეფასების სტრატეგიები გამოვიყენოთ ახსნამდე. წახალისების,თვითრეგულირებადი სწავლისა დათანამშრომლობის უნარის შესაფასებელი სტრატეგიები. პროგრესის მონიტორინგის სტრატეგიებში გამოვიყენებთ არაფორმალურ დაკვირვებას ან დღიურს. სტრატეგიები გეგმის შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისთვის გამოვიყენებთ წერილობით ჟურნალებს. გეგმისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიებში-პროდუქტს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий